Nagykáta Város Honlapja
Tájékoztató
Feltoltve: 2017 nov 02 - 13:48
A Tiszamenti Regionális Vízművek Zrt.-nek fontos törekvése a megfelelő vízellátás biztosítása mellett, hogy olyan szolgáltatásokat nyújtson, melyek segítségével egyre gyorsabbá és hatékonyabbá válik az ügyintézés. Emiatt időről-időre áttekintjük működésünket és korunk követelményeihez igazodva korszerűsítünk. Mivel pedig minden szolgáltatásnál előfordulhatnak előre nem várt műszakik problémák, így az elvárásoknak megfelelően, most e téren szerettünk volna egy gyorsabb, hatékonyabb megoldást kínálni felhasználóink számára.

Éppen ezért örömmel számolunk be arról, hogy immár az Ön településéről is elérhető minden felhasználónk számára a 2017. október 1-től bevezetett új műszaki hibabejelentő rendszerünk. A szolgáltatásunknak köszönhetően felhasználóink a műszaki probléma észlelését követően azonnal tárcsázhatják ingyenesen hívható +36 80/205-157-es telefonszámunkat. A vonal túlsó végén közvetlenül szakembereinkkel beszélhetnek, akik a nap 24 órájában várják a műszaki problémákkal kapcsolatos hívásokat. Ráadásul, az új rendszer lehetővé teszi, hogy felhasználóink a műszaki hiba kapcsán érintett település irányítószámának megadását követően azonnal az illetékes műszaki ügyintézővel tudnak egyeztetni.

Tájékoztatjuk ugyanakkor, hogy a Társaságunkat érintő egyéb felhasználói megkereséseket továbbra is várjuk személyesen, telefonos és internetes ügyintézési lehetőségeinken. Központi ügyfélszolgálati e-mail címünk: ugyfelszolgalat.szolnok@trvzrt.hu. Ügyfeleink hívását telefonos ügyfélszolgálatunk (Call Center) fogadja ügyfélfogadási időben (Hétfő, Kedd, Csütörtök: 8:00-16.00; Szerda 8:00-20:00; péntek: 8:00-14:00 óra között) a +36 40/180-124-es telefonszámon, ahol felkészült munkatársaink készséggel nyújtanak továbbra is segítséget az ügyintézésben.

Tájékoztató

© 2008-2024 Nagykáta Város Önkormányzata